You are currently viewing مدل لباس مجلسی جدید 2022 از انگلیس تا ایران!

مدل لباس مجلسی جدید 2022 از انگلیس تا ایران!

خانم‌ها همیشه به دنبال مدل لباس مجلسی جدیدی می‌گردند که منحصر به فرد و متفاوت باشد، لباس مجلسی که به آنها کمک کند در مجالس و مهمانی‌ها بدرخشند، لباسی که هرکسی آن را دید مشخصات طراح و مزون آن را بپرسد.

لباس عروس و مدل لباس نامزدی که جای خود را دارد! اما کجا می‌توانید چنین لباسی بخرید؟ امروز در مجله کویرمارکت راز شیک پوش ترین خانم‌‌های دنیا فاش می‌شود! برای مشاهده و خرید لباس مجلسی از انگلستان با ما همراه باشید.

در مزون های انگلستان چه می‌گذرد؟ چه مدل لباس مجلسی انتخاب کنم؟

احتمالا تا به حال برای شما هم پیش آمده که برای خرید لباس مجلسی یا خرید لباس عروس، همه فروشگاه‌ها و مزون‌های شهر را زیر پا بگذارید اما لباس مورد علاقه خود را پیدا نکنید! نظر شما درباره مزون‌های انگلستان چیست؟ تا به حال به آنها سر زدید؟‌ امروز کویرمارکت شما را به جی جیز هاوس(JJ’s house) یکی از پرطرفدارترین فروشگاه‌ های لباس مجلسی، کفش مجلسی زنانه و دخترانه انگلستان می‌برد تا بتوانید لباسی زیبا و متفاوت از انگلستان سفارش دهید.

از فروشگاه جی جیز هاوس انگلستان چه چیزهایی می‌توانم بخرم؟

از جی جیز هاوس، پاتوق خانم های شیک پوش انگلستان خرید کن!

اگر برای خرید لباس مجلسی شیک به وبسایت جی جیز هاوس وارد شوید با دسته بندی‌های متفاوتی روبرو خواهید شد امروز با توضیح هر یک از آنها به شما کمک می‌کنیم که لباس مورد علاقه خود را پیدا کنید:

wedding party لباس عروسی

در این دسته بندی می‌توانید همه لباس‌های مربوط به جشن عروسی را پیدا کنید که در هفت دست بندی متفاوت قرار گرفته ‌اند. همه افرادی که صاحب مزون لباس عروس هستند هم می‌توانند همه لباس‌ و تجهیزات عروس را از این فروشگاه تامین کنند:

Bridesmaid Dresses مدل لباس ساقدوش

مدل لباس ساقدوس

برای دیدن مدل لباس ساقدوش، به این دسته بندی بروید، در این قسمت می‌توانید انواع مدل های لباس مجلسی ساقدوش را پیدا کرده و انتخاب کنید. البته مجبور نیستید از لباس‌های این دسته فقط برای ساقدوش استفاده کنید، تنوع لباس‌های این دسته بندی زیاد است.

مشاهده مدل لباس ساقدوش سایت جی جیز هاوس

Mother Of The Bride Dresses مدل لباس مادر عروس/ داماد

خرید لباس مجلسی از انگلستان

بعد از عروس و داماد، مهم‌ترین شخصیت‌های یک مجلس عروسی، مادر عروس و مادر داماد هستند! در این بخش می‌توانید مدل‌های متنوع لباس مادرانه را ببینید و از میان صدها مدل لباس زیبا، انتخاب کنید در این بخش انواع مدل لباس مجلسی بلند یافت می‌شود.

مشاهده مدل لباس مادر عروس و مادر داماد در سایت جی جیز هاوس

Wedding Guest Dresses مدل لباس مجلسی مهمانان عروسی

اما مهمان‌های یک مراسم عروسی مجلل چه بپوشند؟‌ اگر قصد خرید لباس مجلسی مناسب یک جشن عروسی را دارید باید به این بخش مراجعه کنید.

مشاهده مدل لباس مجلسی عروسی در سایت جی جیز هاوس

Junior Bridesmaid Dresses انواع لباس مجلسی دخترانه

لباس مجلسی دخترانه

این بخش برای نوجوانان در نظر گرفته شده است. در این بخش می‌توانید لباس مجلسی مدل های دخترانه را پیدا کنید برای انتخاب یک طرح دخترانه مدل لباس مجلسی خاصی را باید در نظر بگیرید تا با حفظ استایل دخترانه، بهتر از همیشه به نظر برسید.

مشاهده لباس مجلسی دخترانه در سایت جی جیز هاوس

Flower Girl Dresses لباس مجلسی بچگانه

دختربچه ها همیشه عاشق لباس پرنسسی و لباس عروس بچگانه هستند. در این بخش می‌توانید مدل های لباس مجلسی بچگانه را ببینید.

مشاهده لباس مجلسی بچگانه در سایت جی جیز هاوس

Black tie لباس شب رسمی

در این بخش لباس‌های مجلسی رسمی و مجللی قرار دارد که چشم هر کسی را در نگاه اول خیره می‌کند. لباس‌های این بخش یک لباس شیک، کلاسیک، بلند و پرکار هستند که با گیپور و تور و منجوق ترکیب شده‌اند.

مشاهده لباس شب رسمی در سایت جی جیز هاوس

Elegant لباس شیک و مدرن مجلسی

لباس های مجلسی شیک و مدرن کوتاه و بلند را در این بخش مشاهده کنید. لباس‌هایی با طراحی های واقعا جدید که هیچ جای دیگری مشابه آنها را ندیده اید. مناسب برای مراسم عروسی، عقد، جشن تولد و انواع مراسم و جشن‌ها هستند و هر سلیقه ای را راضی می‌کنند. فرقی ندارد به دنبال لباس مجلسی پوشیده بگردید یا قصد خرید لباس مجلسی عروسکی و کوتاه داشته باشید، در این بخش می‌توانید همه را پیدا کنید.

Accessories & jewelry اکسسوری و زیورآلات مجلسی

زیورآلات زنانه

از انواع جواهرات و اکسسوری مو گرفته تا کیف دستی مجلسی و ماسک تزئینی صورت، همه را می‌توانید در این قسمت از سایت جی جیز هاوس پیدا کنید. در این بخش اکسسوری‌هایی مانند کلاه، ساعت، لباس زیر و انواع اکسسوری مورد نیاز خانم ها برای حاضر شدن در یک مجلس مهم وجود دارد.

مشاهده اکسسوری و جواهرات سایت جی جیز هاوس

سخن آخر

جی جیز هاوس انگلستان، یک فروشگاه بزرگ و شیک از لباس مجلسی زنانه و دخترانه و لباس عروس و تجهیزات عروس است. این فروشگاه نه تنها نظر مشتریان ایرانی بسیاری را به خود جلب کرده است، بلکه بهترین مزون های ایران هم سعی می‌کنند کالای مورد نظر خود را از جی جیز هاوس بخرند زیرا:

۱-تنوع محصولات در این فروشگاه ببسیار زیاد است۲-تنوع قیمت ها باعث شده هرکسی با هر بودجه ای بتواند از جی جیز هاوس لباس بخرد۳-کتگوری های متنوع این فروشگاه تمام سلیقه ها را پوشش می‌دهد۴-لباس های جی جیز هاوس بسیار زیبا و شیک است و بهترین طراحان انگلیس آنها را طراحی می‌کنند۵- مشتریان می‌توانند تن خور همه لباس ها را با استفاده از تصاویری که مشتریان از خود منتشر کرده‌اند ببینند و راحت تر تصمیم بگیرند.