انواع کفش مجلسی در فروشگاه JJ’s house

کفش مجلسی
کفش زنانه

چرا شناختن انواع کفش مجلسی مهم است؟ فرض کنید که یک خانم شیک‌پوش به مهمانی مهمی دعوت شده، چه چیزی به اندازه خرید لباس مجلسی برای او مهم خواهد بود؟‌ مسلماً کفش! همیشه مشتریان شیک‌پوش و خوش استایل به دنبال کفشی می‌گردند که باعث شود در مهمانی‌ها بدرخشند و زیبایی پاهایشان دوچندان شود.

کویرمارکت در این مطلب به شما کمک می‌کند تا بهتر انتخاب کنید، آن هم از بهترین فروشگاه‌های انگلستان یعنی جی‌جیز هاوس!

از کجا یک کفش منحصر به فرد مجلسی بخرم؟

کفش مجلسی

اگر قصد خرید کفش دارید بهتر است ابتدا به وبسایت رسمی جی جیز هاوس وارد شوید و سپس از نوار بالای صفحه، گزینه shoes را انتخاب کنید با این کار دسته‌بندی‌های متفاوتی برای کفش می‌بینید. ما امروز همه آنها را طی این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد. شاید تا امروز کفش خود را از بین کفش مجلسی زنانه دیجی کالا انتخاب می‌کردید اما هم اکنون برای خرید کفش از انگلیس با ما همراه باشید.

کفش عروس wedding shoes

کفش عروس

عروس خانم‌ها و مزون‌ عروس های شیک می‌توانند از این قسمت در سایت جی جیز هاوس کفش‌های متنوعی انتخاب کنند البته عجله نکنید! کفش عروس در سایت جی جیز هاوس تنوع بالایی دارد که در ادامه همه آنها را توضیح خواهیم داد!

کفش عروس جلوبسته closed toe wedding shoes

خرید کفش مجلسی از انگلیس

همانطور که از اسمش پیداست یکی از انتخاب های شما در این فروشگاه، کفش عروس جلوبسته است. کفش‌های عروس جلوبسته معمولاً رسمی‌تر و مجلسی‌تر به حساب می‌آیند و اولین انتخاب عروس خانم‌ها هستند.

کفش عروس جلو باز open toe wedding shoes

خرید کفش مجلسی از انگلستان

در این مدل کفش زنانه مجلسی معمولا انگشتان پا بیرون از کفش قرار می‌گیرند. این مدل کفش عروس جلوباز که شبیه صندل است طرفداران خاص خود را در بین کفش زنانه دارد همچنین ظاهر اسپورت‌تری را تداعی می‌کند. بسیاری از عروس‌خانم‌ها برای پرکردن کلیپ فرمالیته خود کفش عروس جلوباز می‌پوشند. البته فراموش نکنید که اگر قصد پوشیدن چنین کفشی دارید، بهتر است به یک جلسه پدیکور بروید و ناخن‌های پای خود را برای دیده شدن آماده کنید.

در هر مهمانی چه کفشی بپوشیم؟

کفش مجلسی زنانه

شاید ما توجه نکنیم که هر مدل کفش زنانه ای چه نامی دارد و برای چه مجلسی مهم است اما این موضوع برای فروشگاه جی جیز هاوس انگلیس اهمیت دارد پس اگر قصد خرید کفش مجلسی از انگلیس را دارید بهتر است انواع کفش زنانه را بشناسید.

کفش مهمانی رقص یا Dance shoes

کفش رقص در عین ظاهر زیبایی که دارد راخت است، پاشنه این کفش‌ها خیلی بلند نیستند و در بین کفش های زنانه یکی از راحت ترین و پرطرفدار ترین مدل‌های کفش به حساب می‌آیند. اگر می‌خواهید یک کفش دخترانه انتخاب کنید بهتر است به سراغ این دسته‌بندی بروید در فروشگاه جی جیز هاوس شما می‌تواندی کفش های رقص را از میان دو گروه انتخاب کنید:

کفش رقص لاتین که دارای پاشنه نسبتا کوتاه و جلوباز است. جلوی این مدل کفش، طرحی از بندها دارد.

کفش پاشنه بلند

کفش سالن رقص یا بالروم که پاشنه کوتاه و نسبتا پهنی دارد از کفش لاتین راحت‌تر است و بیشتر جلوبسته طراحی می‌شود.

کفش درباری یا court shoes چیست؟!

کفش مجلسی زنانه چرم

یکی از دسته بندی های فروشگاه جی جیز هاوس انگلستان کفش درباری است احتمالاً‌ تا به حال در بین مدل های کفش چنین نامی به گوش شما نخورده‌است. کورت شوز یا کفش‌های درباری به کفش‌هایی گفته می‌شود که یکی از این دو ویژگی اصلی یا هر دو را دارند: ۱-روی کفش سگک یا پاپیون وجود دارد ۲- جلوی کفش باریک است.

این کفش‌ها برای مکان‌ها و مهمانی‌های رسمی‌تر انتخاب می‌شوند این مدل کفش شیک زنانه سال‌های سال است که توسط زنان انتخاب می‌شود و همیشه طرفداران زیادی دارد. در این دسته بندی می‌توانید این مدل کفش را بر اساس انواع پاشنه آنها انتخاب کنید.

انواع پاشنه کفش‌های مجلسی

کفش پاشنه مربعی یا chunky heel

همانطور که از اسمشان پیداست، پاشنه پهن و مربعی دارند. اگر می‌خواهید یک کفش پاشنه بلند داشته باشید اما راه‌ رفتن با کفش پاشنه دار برای شما سخت است یک کفش پاشنه مربعی انتخاب کنید.

کفش پاشنه میخی یا stilleto heel

یک کفش پاشنه میخی و مجلسی می‌خواهید؟‌ کفش‌های پاشنه میخی همیشه طرفداران زیادی داشته‌اند این کفش‌ها زیبایی و ظرافت خاصی دارند همچنین به صدای تق تق خود معروفند!

کفش پاشنه گربه ای یا kitten heel

خرید کفش مجلسی از انگلیس

این کفش ها متعادل و متناسب‌اند پاشنه آنها نه به پهنی پاشنه مربعی‌هاست و نه به باریکی پاشنه‌میخی‌ها. اگر شما هم می‌خواهید با خرید کفش مجلسی از انگلستان یک کفش راحت مجلسی بخرید می‌توانید این مدل را انتخاب کنید.

کفش پاشنه لژدار یا wedge heel

کفش‌های لژدار زیبا و اسپورت هستند. لژها از انواع دیگر پاشنه‌ها راحت‌تر هستند و برای دخترخانم های جوان نیز مناسب‌اند. این کفش ها برای مهمانی و جشن تولد فوق العاده به نظر می‌آیند.

کفش دخترانه یا girls shoes

کفش دخترانه

خرید کفش از انگلستان تنها محدود به کفش‌های زنانه نمی‌شود!‌شاید شما بخواهید برای دختران نوجوان کفش های مجلسی بخرید. در این صورت باید به این بخش از سایت جی جیز هاوس مراجعه کنید.

چرا فروشنده ها از جی جیز هاوس انگلستان کفش مجلسی می‌خرند؟

۱- کیفیت بالای کفش‌های مجلسی جی جیز هاوس انگلستان.

۲-مدل‌های متنوع و جدید کفش های مجلسی و داشتن حق انتخاب.

۳-دسته بندی های متنوعی که همه سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد.

۴-قیمت بسیار مناسب نسبت به کیفیت و مدل کفش مجلسی.

مطالب بیشتر

خرید کفش نایک اصل

خرید کفش نایک

اگر شما هم قصد خرید کفش نایک اصل را دارید بهتر است این مقاله را تا انتهابخوانید و از طریق کویرمارکت از وبسایت رسمی نایک خرید کنید

مطالعه کامل >
کفش نایک زنانه

خرید کفش نایک زنانه

برای خرید کفش نایک زنانه لازم نیست به دنبال فروشگاه ها و نمیاندگی ها بگردید فقط کافی است سری به وبسایت رسمی نایک انگلستان بزنید و محصول مورد نظر خود را با کویرمارکت سفارش دهید

مطالعه کامل >
خرید اینترنتی کفش نایک مردانه

خرید کفش نایک مردانه

اگر قصد خرید کفش نایک مردانه از انگلستان را دارید این مقاله و راهنمای کامل کویرمارکت را از دست ندهید . از چگونگی خرید از سایت نایک تا تحویل درب منزل را در اختیار شما قرار دادیم

مطالعه کامل >