راهنمای خرید تجهیزات ماشین از انگلستان

راهنمای خرید تجهیزات ماشین

لگر به دنبال یک راهنمای خرید تجهیزات ماشین می‌گردید باید بدانید که یکی از فروشگاه های خوب که کویرمارکت به شما پیشنهاد می‌کند، آرگوس انگلستان است.

پیش از این، راهنمای خرید لوازم خانگی از آرگوس را در مجله کویرمارکت منتشر کردیم. همچنین توضیح دادیم که از آرگوس، بهترین سایت برای خرید از انگلستان چه چیزهایی می‌توانیم بخریم. در این مطلب هم شما را با اکسسوری های ماشین آشنا خواهیم کرد.

برای خرید تجهیزات ماشین از آرگوس چه کار کنم؟

راهنمای خرید تجهیزات ماشین

فروشگاه آرگوس یک بخش تحت عنوان لوازم جانبی خودرو یا Car Accessories دارد. این قسمت، سه دسته‌بندی مجزا وجود دارد:

۱-تجهیزات و لوازم جانبی خودرو یا Car tools

۲- وسایل شستشوی ماشین و تجهیزات کارواش خانگی یا Car cleaning

۳- همه لوازم جانبی خودرو یا بخش shop all car

اگر قصد خرید از انگلستان دارید و می‌خواهید لوازم جانبی ماشین، بخرید با ورود به هریک از این بخش‌ها می‌توانید محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید. در ادامه این مطلب راهنمای کامل خرید لوازم جانبی خودرو از انگلستان را مشاهده کنید.

صندلی کودک ماشین در فروشگاه آرگوس Car seats

صندلی کودک ماشین

مادامی که به همراه فزندان و کودکان خود در اتومبیل نشسته‌اید، احتمال خطر وجود دارد. سایز کمربند ایمنی هم برای بچه‌ها مناسب نیست و اصولا آنها را اذیت می‌کند. بهترین راه خرید صندلی کودک اتومبیل است. بچه ها در صندلی‌های کودک آرام می‌نشینند و بی‌قراری نمی‌کنند. همچنین در صورت تصادف یا ترمز ناگهانی نیز خطری آنها را تهدید نمی‌کند.

وظیفه اصلی این صندلی‌ها حفظ امنیت کودکان است. بعضی‌ها ترجیح می‌دهند صندلی کودک ماشین دست دوم تهیه کنند اما این کار توصیه نمی‌شود زیرا عمر این صندلی‌ها بین ۶تا ۱۰ سال است و با گذشت این مدت، دیگر کارایی قبلی را ندارد. فروشگاه آرگوس انواع این صندلی‌های کودک را در یک دسته جای داده که می‌توانید هرکدام را مشاهده و خریداری کنید.

انواع قفل ماشین در آرگوس خرید از انگلستان car security

قفل ماشین

تنها ابزار برای حفظ امنیت خودرو، قفل فرمان نیست. دوربین‌های مداربسته، دوربین‌های داخل خودرو و انواع قفل فرمان و چرخ، همگی به حفظ امنیت خودرو کمک می‌کنند. بر روی هریک از عبارات آبی‌رنگ کلیک کنید و مستقیم وارد فروشگاه آرگوس شوید.

با نصب یک دوربین مداربسته در محل پارک اتومبیل خود، می‌توانید با خیال راحت از امنیت ماشین خود مطمئن شوید. این قابلیت‌های متنوعی دارند برای مثال حافظه آنها به حافظه ابری حساب گوگل شما متصل می‌شود.

تجهیزات حیوانات خانگی برای ماشین pet travel

تجهیزات حیوانات خانگی

شاید شما هم یک حیوان خانگی داشته باشید. وسایلی که در این دسته برای حیوانات خانگی وجود دارد، کاربردی و مناسب هستند. این تجهیزات موجب راحت‌تر بودن شما در هنگام رانندگی و آرام گرفتن حیوان خانگی‌تان خواهد بود به علاوه این وسایل می‌توانند خطرات را کاهش دهند.

در این قسمت می‌توانید کمربند ایمنی حیوانات، روکش صندلی ماشین مناسب حیوانات و حتی ظرف غذای مسافرتی حیوانات خانگی را پیدا کنید.

خرید ماگ ماشین و فلاسکت Travel mugs

خرید از انگلستان

یک لیوان قهوه یا چای گرم به همراه خود داشته باشید و نگران ریختن مایعات در ماشین نباشید. این فلاسکت ها یا ماگ های در دار برای اتومبیل طراحی شده و یکی از اکسسوری‌های ضروری ماشین به حساب می‌آیند. می‌توانید صبح‌ها قهوه را در مسیر کار میل کنید یا در حین رانندگی جای گرم بنوشید.

سخن آخر

افرادی که ماشیثن دارند و زیاد از ماشین خود استفاده می‌کنند همیشه به دنبال لوازم جانبی خودرو با قیمت مناسب هستند. اینبار کویرمارکت شرایطی را مهیا کرده‌است تا همه ایرانیان بتوانند از فروشگاه آرگوس انگلستان این تجهیزات را به صورت مستقیم خریداری نمایند.

خرید این محصولات علاوه بر اینکه به صرفه است، به علت کیفیت بالایی که دارد نیز توصیه می‌شود. در این راهنمای خرید تجهیزات ماشین، همه کتگوری‌ها و بخش‌های مهم سایت آرگوس را برای شما شرح دادیم تا بتوانی به راحتی خرید کنید

مطالب بیشتر

خرید کفش نایک اصل

خرید کفش نایک

اگر شما هم قصد خرید کفش نایک اصل را دارید بهتر است این مقاله را تا انتهابخوانید و از طریق کویرمارکت از وبسایت رسمی نایک خرید کنید

مطالعه کامل >
کفش نایک زنانه

خرید کفش نایک زنانه

برای خرید کفش نایک زنانه لازم نیست به دنبال فروشگاه ها و نمیاندگی ها بگردید فقط کافی است سری به وبسایت رسمی نایک انگلستان بزنید و محصول مورد نظر خود را با کویرمارکت سفارش دهید

مطالعه کامل >
خرید اینترنتی کفش نایک مردانه

خرید کفش نایک مردانه

اگر قصد خرید کفش نایک مردانه از انگلستان را دارید این مقاله و راهنمای کامل کویرمارکت را از دست ندهید . از چگونگی خرید از سایت نایک تا تحویل درب منزل را در اختیار شما قرار دادیم

مطالعه کامل >