انواع کفش پوما 2022 را بشناس!

انواع کفش پوما

آیا می‌دانید چرا شناخت انواع کفش پوما اهمیت دارد؟ مشتریان کویرمارکت برای انتخاب کفش پوما اصل باید به وبسایت رسمی پوما مراجعه و کفش مورد علاقه خود را انتخاب کنند اما وقتی وارد سایت پوما می‌شوید دسته بندی های زیادی برای کفش وجود دارد. امروز کویرمارکت به شما کمک می‌کند تا بتوانید همه این دسته بندی‌ها را بشناسید و بهترین کفش را انتخاب کنید.

کفش های پوما در دو دسته کفش پوما مردانه (Men) و کفش پوما زنانه(Women) قرار گرفته‌اند که با انتخاب هریک می‌توانید به صفحه کفش ها یا (shoes) وارد شوید.

کتونی پوما اورجینال

انواع کفش پوما مدل های مردانه

Trainers(کفش روزمره ): ظاهری معمولی، مناسب برای خیابان و باشگاه. پوما در طراحی این کفش‌ها از مدل‌های کلاسیک و باشگاهی الهام گرفته‌است. این مدل بسیار راحت، سبک و زیبا است و برای استفاده طولانی مدت هم مناسب است. اگر برای شما هم سوال شده که کفش پوما اصل ساخت کجاست؟ باید بگوییم این برند یک برند مطرح و با کیفیت آلمانی است که امروز همه جهان را در بر گرفته.

انواع کفش پوما
کفش پوما اصل
مدلهای کفش پوما
کتونی پوما اورجینال
کویرمارکت

مشاهده کفش های روزمره پوما

Terrace(کفش کلاسیک پوما): پوما کفش‌های کلاسیک خود را با رنگ‌های جدیدی به روز رسانی می‌کند. این مدل‌ها متعلق به دهه ۷۰ و ۸۰ هستند که هنوز طرفداران زیادی دارند. بر هر یک از این کفش‌های پوما نام یک شهر مهم را می‌بینیم مثلا رم، آمستردام، سوئد و…اگر دنبال کتونی پوما اورجینال می‌گردید باید در این بخش آن را پیدا کنید. کفش های تریس پوما بسیار سبک و راحت هستند و با ظاهری معمولی‌تر از ترینرزها برای شما یک استایل شیک و ساده به ارمغان می‌آورند به هر حال پوشیدن کفش پوما اصل لذت خاص خود را دارد.

انواع کفش پوما
کفش پوما اصل
مدلهای کفش پوما
کتونی پوما اورجینال
کویرمارکت

مشاهده کفش های کلاسیک پوما

RS(کفش مدرن پوما): کفش‌های این دست هم مناسب دویدن هستند اما با ظاهری متفاوت از running shoes، این مدل‌ها ظاهری مدرن‌تر دارند و با بالشتک‌های خاص و فناوری ویژه خود، همه چیز را برای یک دویدن سرعتی و بدون خستگی، برای شما فراهم می‌کنند. این کفش‌ها سبک و رنگارنگ و برای هر جنسیت و سنی مناسب هستند.

مشاهده کفش های مدرن پوما

Smash(کفش پِرِسی پوما): یکی از مدلهای کفش پوما است که با کفی و لژ پرس شده و استحکام بالایی که دارد جای خود را به خوبی باز کرده‌است. اگر به دنبال طول عمر و استقامت بالا هستید یکی از کفش‌های این کالکشن پوما را انتخاب کنید. در این دسته‌بندی، کفش‌هایی از جنس چرم، جیر یا رویه مخملی وجود دارد که ظاهری شبیه کفش‌های کلاسیک پوما دارند.

مشاهده کفش پرسی پوما

White trainers(کفش روزمره سفید پوما): کفش‌ های سفید پوما همیشه طرفداران زیادی دارد به همین دلیل هم وبسایت رسمی پوما یک دسته‌بندی و کالکشن جدا برای آنها در نظر گرفته است، با وارد شدن به این کالکشن می‌توانید همه کتانی‌ها ترینرز ها و کفش‌های سفید پوما را ببینید.

مشاهده کفش روزمره سفید پوما

Life style(کفش سبک زندگی پومایی):‌ پوما با چنین نام‌گذاری می‌خواهد به مشتریان خود بگوید که کفش پوما فقط یک کفش نیست بلکه یک نوع از سبک زندگی است! سبک زندگی که در آن گذشته، آینده، ورزش و نشاط جایگاه ویژه‌ای دارد. این مدلهای کفش‌ پوما با رنگ‌های شاد و طراحی های زیبا تهیه شده‌اند و از مدل‌های مدرسه‌ای و دانشگاهی پوما الهام گرفته اند.

مشاهده کفش سبک زندگی پومایی

Running(کفش دویدن پوما): این مدل کفش پوما با وزن سبک و فناوری و بالشتک‌ و توری که در آن به کار رفته، مناسب دویدن و راه رفتن است. پوما بررسی های زیادی پیش از ساخت این مدل از کفش‌های خود انجام داده تا بتواند یک کفش استاندارد برای دویدن بسازد.

انواع کفش پوما
کفش پوما اصل
مدلهای کفش پوما
کتونی پوما اورجینال
کویرمارکت

مشاهده کفش رانینگ پوما

Football boots(کفش فوتبالی پوما): این کفش‌ها کاملا متناسب با فوتبال تهیه شده اند. و شامل کفش فوتبالی زمین چمن، کفش گل میخ، کفش فوتبالی سالنی، کفش فوتبالی چمن مصنوعی، کفش فوتبالی بدون گل میخ و موارد دیگر است.

انواع کفش پوما
کفش پوما اصل
مدلهای کفش پوما
کتونی پوما اورجینال
کویرمارکت

مشاهده کفش فوتبالی پوما

Gym and lifestyle(کفش باشگاهی پوما): همانطور که از اسمش پیداستِ متناسب با باشگاه و ورزش‌های باشگاهی ساخته شده‌اند. بسیار راحت و دارای زبانه بلند هستند. دولایه بالشتک دارند و توری‌هایی که در آنها به کار رفته از تعرق پا جلوگیری می‌کند. این کفش‌ها یقه دار هستند و برای دویدن و پریدن مناسبند.

انواع کفش پوما
کفش پوما اصل
مدلهای کفش پوما
کتونی پوما اورجینال
کویرمارکت

مشاهده کفش باشگاهی پوما

Men’s Slides, Sandals & Flip Flop(دمپایی، صندل و دمپایی لا انگشتی مردانه): در این کتگوری پوما می‌توانید انواع صندل‌ها و اسلیپرزهای پوما را ببینید و از بین آنها انتخاب کنید. پوما فقط کتانی و کفش ورزشی تولید نمی‌کند بلکه به همه نیازهای مشتریان خود پاسخ می‌دهد

مشاهده دمپایی و صندل پوما

UNDER £65(کفش ارزان پوما): در این دسته بندی، پوما کفش‌های زیر ۶۵ پوند خود را جدا گرده‌است تا همه مشتریان با هر توان مالی بتوانند از پوما خرید کنند. شما هم می‌توانید برای دیدن مدل های ارزان کفش پوما به لینک زیر سر بزنید:

مشاهده کفش‌های ارزان پوما

انواع کفش پوما
کفش پوما اصل
مدلهای کفش پوما
کتونی پوما اورجینال
کویرمارکت

حالا که مدلهای کفش پوما را دیدم از کجا کفش پوما اصل بخرم؟

برای خرید کفش اصل پوما لازم نیست به دنبال نمایندگی کفش پوما در تهران یا شهرستانها بگردید. شما می‌توانید تنها با مراجعه به وبسایت رسمی پوما، کفش مورد نظر خود را انتخاب کرده و با ثبت لینک آن کفش در سایت کویرمارکت، به راحتی کفش پوما را از انگلستان بخرید.

ثبت سفارش کفش پوما از طریق کویرمارکت

مطالب بیشتر

خرید کفش نایک اصل

خرید کفش نایک

اگر شما هم قصد خرید کفش نایک اصل را دارید بهتر است این مقاله را تا انتهابخوانید و از طریق کویرمارکت از وبسایت رسمی نایک خرید کنید

مطالعه کامل >
کفش نایک زنانه

خرید کفش نایک زنانه

برای خرید کفش نایک زنانه لازم نیست به دنبال فروشگاه ها و نمیاندگی ها بگردید فقط کافی است سری به وبسایت رسمی نایک انگلستان بزنید و محصول مورد نظر خود را با کویرمارکت سفارش دهید

مطالعه کامل >
خرید اینترنتی کفش نایک مردانه

خرید کفش نایک مردانه

اگر قصد خرید کفش نایک مردانه از انگلستان را دارید این مقاله و راهنمای کامل کویرمارکت را از دست ندهید . از چگونگی خرید از سایت نایک تا تحویل درب منزل را در اختیار شما قرار دادیم

مطالعه کامل >