You are currently viewing راهنمای خرید لباس عروس از انگلستان

راهنمای خرید لباس عروس از انگلستان

لباس عروس

عروس خانم‌ها همیشه به دنبال فروشگاه‌ها و مزون‌هایی می‌گردند که بتوانند در آنها لباس‌ عروس خاص و متفاوتی پیدا کنند. آنها دوست دارند در شب عروسی‌شان کاملاً متفاوت به نظر برسند. امروز کویرمارکت با معرفی فروشگاه جی جیز هاوس کار را برای همه راحت می‌کند.

بهترین مزون های عروس تهران سعی می‌کنند اکسسوری، کیف، تاج و همه تجهیزات مراسم عروسی را از فروشگاه جی جیز هاوس انگلستان بخرند. عروس‌خانم ها هم مزون و فروشگاهی را انتخاب می‌کنند که نه تنها اجناس و لباس‌ خاص و با کیفیت داشته باشد، بلکه بتواند همه تجهیزات عروس را در شب عروسی تامین کند.

با خرید لباس عروس از انگلستان یک عروس زیبا و متفاوت باش!

تجهیزات عروس

یکی از مهم‌ترین اجناس جی‌جیز هاوس، لباس و تجهیزات عروس است. البته فراموش نکنید می‌توانید بعد از انتخاب لباس، کفش عروس یا کفش مجلسی مورد نیاز خود را در این فروشگاه بزرگ پیدا کنید. در این فروشگاه، مدل‌ های لباس تنوع بالایی دارند. کویرمارکت در این مطلب همه آنها را به شما معرفی خواهد کرد تا بتوانید بهترین لباس‌های عروس را در وبسایت جی جیز هاوس به راحتی پیدا کنید.

وقتی به سایت جی جیز هاوس وارد شدید از نوار بالای صفحه،Bride به معنای «عروس» را انتخاب کنید،‌ در قسمت bride می‌توانید تمام لباس های عروس و تجهیزات را ببینید که در چهار بخش، تقسیم‌بندی شده‌اند. در ادامه به توضیح همه این بخش‌ها خواهسم پرداخت…

لباس عروسی wedding dresses

در این دسته، می‌توانید لباس های عروس را پیدا کنید زیرمجموعه‌های این بخش، هریک شما را با دسته‌بندی تازه‌ای روبرو می‌کند:

۱- همه لباس‌های عروس- All wedding dress

۲-لباس های عروس ۲۰۲۲- wedding dresses 2022

۳-لباس عروس بزرگ سایز- plus size

۴-چگونه لباس عروس انتخاب کنم؟ how to choose wedding dress

انواع لباس های عروس را بشناسید!

لباس عروس ساحلی یا Beach wedding dress

لباس عروس ساحلی

اگر می‌خواهید در کنار ساحل و در یک مراسم رسمی، عروسی را برگزار کنید می‌توانید لباس خود را از این قسمت انتخاب کنید. شاید برای کلیپ فرمالیته یا کلیپ وی آی پی خود بخواهید به ساحل شمال یا ساحل جنوب یا سواحل خارج از کشور سفر کنید و یک فیلم عروسی زیبا پر کنید. در این صورت می‌توانید از بین لباس های ساحلی جی جیز هاوس که مخصوص ساحل طراحی شدند انتخاب کنید در کنار هر لباس در این سایت می‌توانید قیمت لباس عروس را نیز ببینید.

این لباس ها در هر دو مدل کوتاه و بلند زیبا به نظر می‌رسند، بعضی از آنها دارای چاک روی دامن هستند، پارچه لخت ساتن و حریر، یک ظاهر تابستانی و ساحلی به آنها می‌بخشد.

لباس عروس فضای باز یا Outdoor wedding dress

مدل لباس عروس

شاید تصمیم گرفته‌اید مراسم عروسی‌تان را در فضای باز مثل باغ برگزار کنید. در این صورت بهتر است به سراغ این دسته بندی بروید. مدل های لباس عروس آستین دار نیز در این دسته بندی قرار گرفته اند. گیپوردوزی های این مدل‌ها متناسب با فضای باغ وبیرون از خانه است.

مدل لباس عروس ساده یا Simple wedding dresses

لباس عروس ساده

این روزها سادگی طرفداران زیادی یدا کرده است!‌این دسته بندی هم همانطور که از اسمش پیداست شامل لباس عروس‌های ساده است. اگر به دنیال یک مدل کم زرق و برقید، از این گروه انتخاب کنید.

لباس های عروس بوهو یا Boho wedding dresses

خرید لباس عروس از انگلستان

این مدل‌ها نیز مدل های ساده ای هستند با این تفاوت که لباس بوهو یک مدل لباس عروس کلاسیک و قدیمی به حساب می‌آید. اگر به دنبال استایل کلاسیک برای شب عروسی خود هستید از این دسته بندی انتخاب کنید.

لباس عروس دنباله دار درباری یا Court train wedding dresses

لباس عروس دنباله دار

یک دنباله طولانی برای لباس خود در تالار عروسی تصور کنید. لباس‌های دنباله دار بیشتر مناسب تالارهای رسمی و یا دوبلکس هستند این لباس‌ها با دامن کلوش خود بسیار رویایی و مجلسی به نظر می‌رسند. می‌توانید از بین لباس‌های این دسته، یک لباس عروسی دنباله دار زیبا و محسور کننده انتخاب کنید.

لباس های عروس مدل پری دریایی یا meraid wedding dresses

انواع لباس عروس

لباس پری دریایی یا همان لباس عروس مدل ماهی،‌یکی از مدل‌های پرطرفدار است که شما را قدبلند، لاغر و خوش‌اندام نشان می‌دهد. این مدل لباس شیک را می‌توانید در تالار، فضای باز یا ساحل بپوشید زیرا هرجایی زیبایی خاص خود را دارد البته بستگی دارد که به دنیال لباس عروس با دامن پف دار باشید یا ماکسی و مدل ماهی را ترجیح دهید.

لباس عروس دامن پفی یا Ball gown wedding dress

لباس عروس دامن پفی

فرقی ندارد به دنبال مدل های جدید باشید یا قدیمی! لباس های دامن پفی هیچ وقت از مد نمی‌افتند و همیشه جلوه خاصی دارند. از دختربچه‌ها گرفته تا سنین بالاتر، تقریبا همه طرفدار این مدل هستند.

لباس عروس آستین دار یا Long sleeves wedding dress

لباس عروس آستین دار

شاید شما یک لباس عروس پوشیده انتخاب کرده باشید به هرحال در فروشگاه جی جیز هاوس برای هر سلیقه‌ای ده‌ها و صدها مدل پیدا می‌کنید، از بین لباس های آستین دار عروسی یک لباس شیک و منحصر به فرد انتخاب کنید و آن را از انگلستان سفارش دهید.

چرا لباس‌های عروس جی جیز هاوس را بخرم؟

۱- برای اینکه جدیدترین مدل‌ها را داشته باشم.
۲-از بین صدها مدل متنوع انتخاب کنم.

۳-جنس با کیفیت و اصل انگلستان را بخرم.

۴-از تخفیف‌‌های جی جیز هاوس استفاده کنم.

۵-اگر صاحب مزون هستم بتوانم بهترین مدل‌ها را در مزون خود داشته باشم

۶-اگر صاحب مزون یا فروشگاه هستم بتوانم برای مشتریانم از وبسایت جی جیز هاوس و از میان صدها مدل، لباس سفارش بدهم.