کروم بوک چیست؟

کروم بوک ها نسل جدید لپ تاپ به حساب می‌آیند. پیش از این هرکسی قصد خرید لپتاپ داشت، تنها بین مک بوک و لپتاپ‌های ویندوزی دچار شک می‌شد اما امروزه با ورود رقیب جدید این دو یعنی کروم بوک، شرایط کمی فرق کرده است.

بعضی از افراد معتقدند که تا چند سال آینده کروم بوک ها کاملاً جایگزین لپتاپ خواهند شد.

قیمت کروم بوک چند است؟

کروم بوک ها معمولا از ۶ یا ۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شوند. برای مثال در حال حاضر قیمت کروم بوکHP از ۷ میلیون تومان شروع می‌شود و شما می‌توانید با این مبلغ از انگلستان کروم بوکHP بخرید اما اگر قصد خرید کروم بوک سامسونگ دارید باید بدانید که قیمت کروم بوک سامسونگ کمی بالاتر است. در کل درباره قیمت کروم بوک باید بدانید که بسیار ارزان‌تر از لپتاپ و مک بوک است.

کروم بوک چه ویژگی‌هایی دارد؟

کروم بوک‌ها می‌توانند به مدت ده ساعت یا بیشتر شارژ باطری را نگه دارند و از این جهت برای محصلین، کارمندان و یا افرادی که همیشه در سفر هستند انتخاب بسیار مناسبی است.

سیستم عامل کرومبوک مشابه اندرویید است و به همین دلیل کارکردن با آنها به اندازه کار کردن با یک گوشی موبایل، راحت است.

با داشتن یک کروم‌بوک می‌توانید به تمام برنامه‌های گوگل استور، دسترسی رایگان داشته باشید. بهتر است بدانید کروم بوک ها ضد ویروس هستند.

یکی دیگر از ویژگی‌های کروم بوک، امنیت بالای آن است. استفاده از حافظه ابری یکی از دلایل بالا رفتن امنیت کروم بوک هاست.

شما می‌توانید به کروم بوک خود هارد اکسترنال متصل کنید و حافظه آن را افزایش دهید.

بهتر است بدانید که کروم بوک ها نمی‌توانند برنامه‌های خیلی سنگین را پشتیبانی کنند پس اگر شما گرافیست هستید یا معمولا با برنامه‌های سنگین کار می‌کنید باید بدانید که بهتر است از همان لپ‌تاپ‌های ویندوزی یا مک بوک استفاده کنید.

هنگام کار کردن با کروم بوک اولین چیزی که نظر شما را جلب می‌کند سرعت بالای آن است. کروم بوک به علت کاربرد آنلاین خود و به این دلیل که قرار نیست برنامه‌های سنگین را پردازش کند، سرعت بسیار بالایی دارد.

کروم بوک خریدن یک تصمیم هوشمندانه برای همه کسانی است که از لپ‌تاپ خود برای دیدن ویدیو، چک کردن ایمیل و کارهای آنلاین استفاده می‌کنند. اگر قصد خرید کروم بوک دارید، لازم نیست به دنبال بهترین کروم بوک های بازار بگردید فقط کافی‌ست به وبسایت رسمی سامسونگ، لنوو، اچ پی یا هر برند دیگری وارد شوید، کروم بوک مورد علاقه خود را پیدا کنید و از طریق کویرمارکت آن را از انگلستان سفارش دهید.

مطالب بیشتر

خرید کفش نایک اصل

خرید کفش نایک

اگر شما هم قصد خرید کفش نایک اصل را دارید بهتر است این مقاله را تا انتهابخوانید و از طریق کویرمارکت از وبسایت رسمی نایک خرید کنید

مطالعه کامل >
کفش نایک زنانه

خرید کفش نایک زنانه

برای خرید کفش نایک زنانه لازم نیست به دنبال فروشگاه ها و نمیاندگی ها بگردید فقط کافی است سری به وبسایت رسمی نایک انگلستان بزنید و محصول مورد نظر خود را با کویرمارکت سفارش دهید

مطالعه کامل >
خرید اینترنتی کفش نایک مردانه

خرید کفش نایک مردانه

اگر قصد خرید کفش نایک مردانه از انگلستان را دارید این مقاله و راهنمای کامل کویرمارکت را از دست ندهید . از چگونگی خرید از سایت نایک تا تحویل درب منزل را در اختیار شما قرار دادیم

مطالعه کامل >