راهنمای خرید لوازم خانگی برقی خارجی از انگلستان!

امروز کویرمارکت با این راهنمای خرید لوازم خانگی برقی به شما کمک می‌کند تا لوازم خانگی مورد نیاز خود را از انگلستان سفارش دهید. با ما باشید.

شما هم برای خرید لوازم خانگی برقی وسواس زیادی به خرج می‌دهید؟ خیلی‌ها به سراغ لوازم خانگی خارجی می‌روند البته خرید لوازم خانگی اصل هم راحت نیست!

چرا خرید لوازم خانگی برقی از آرگوس انگلستان انتخاب هوشمندانه‌ای است؟

متنوع و به روز

شما با خریدن لوازم خانگی از آرگوس با تنوع گسترده‌ای از محصولات مدرن برقی روبرو می‌شوید. از برندهای متفاوت خرید می‌کنید و مدل‌های گوناگون را می‌بینید.

قیمت به صرفه

خریدن لوازم خانگی همیشه هزینه بالایی دارد اما پس از خرید از آرگوس انگلستان می‌توانید بفهمید که خرید لوازم برقی اصل از انگلستان چقدر ارزان و به صرفه است.

اورجینال و مطمین

کالاهای آرگوس انگلستان همه تولیدی کارخانه اصلی و اورجینال هستند و به این دلیل که در انگلستان عرضه می شوند کیفیت بالایی دارند.

اگر قصد خرید چیزهای دیگری از آرگوس دارید بهت است به مطلب بهترین سایت برای خرید آنلاین از انگلستان وارد شوید.

از آرگوس انگلستان چه لوازم خانگی خارجی می توانم بخرم؟

خرید لوازم خانگی

تمام لوازم خانگی اصل و لوازم برقی آشپزخانه و انواع لوازم خانگی خارجی را می توانید از آرگوس بخرید. فقط کافی است این مطلب را دنبال کنید و بر لینک های آبی کلیک نمایید.

انواع جاروبرقی های پرقدرت Shop All Floorcare

راهنمای خرید لوازم خانگی برقی

فروشگاه آرگوس جاروبرقی های متنوعی دارد:

1- وکیوم کلینرز Vacuum cleaners:

این مدل جاروبرقی ها دسته بلند و شارژی هستند. معروف ترین برند وکیوم کلینرزها دایسون است. جارو های این دسته امکانات خاصی از قبیل فناوری نورپردازی تشخیص گرد و غبار و قابلیت مکش گرد و غبار میکروسکپی دارد. موتور این جارو ها با قدرت بالا(حدود 125000 دور در دقیقه) زدودن هر آلودگی را ممکن میإکند و در عین حال بسیار سبک است(کمتر از 3 کیلو).

2-قالیشویی خانگی Carpet cleaners:

دوست دارید فرش های خود را هرچند وقت یکبار بشویید اما حوصله روش های قدیمی را ندارید؟ بهتر است یکی از این جاروبرقی های مخزن دار را تهیه کنید. این جاروها دارای دو مخزن مجزا برای آب تمیز و آب کثیف هستند. آب تمیز از آنها خارج میشد و به وسیه برسإهای مخصوص، فرش شسته میإشود. بلافاصله آب کثیف با قدرت مکش بسیار بالا از بین ئرزهای فرش خارج می شود و به این ترتیب فرش و موزاییک و پارکت شسته می شود.

3-جارو برقی رباتیک و شارژی Cordless vacuum cleaners:

این روزها جاروهای رباتیک طرفداران زیادی پیدا کرده اند. این جاروها با نصب برنامه ای بر تلفن همراه شما بر اساس تنظیمات دلخواهتان منزل شما را جارو می کند و در پایان کار، خودش در جایگاه شارژ قرار می گیرد. در بین لوازم خانگی خارجی جاروشارژی‌ها بسیار پرطرف

4-بخارشور Steam cleaners:

خرید بخارشور یعنی تمیز بودن جاهایی که اصولا آنطور که میخواهید تمیز نمی شود. بخارشور با حرارت بالا و قدرت زیاد همه آلودگیإها و چربی ها را به صورت عمقی از بین می برد پس اگر قصد خرید بخارشور دارید بهتر است به این بخش از فروشگاه آرگوس مراجعه کنید.

5-جاروشارژی دستی Handheld vacuum cleaners

این مدل جاروشارژی های دستی که در دو نوع ساده و یا با قدرت مکش آب وجود دارند در هر خانه ای می تواند کاربردی باشد.

انواع هیتر، کولر، پنکه و تهویه Fans, heaters and dehumidifiers

لوازم برقی آشپزخانه

در آرگوس می توانید پنکه، هیتر و بخاری رو میزی بخرید. داشتن یکی از این هیتر ها در زمستان و روی میز کارتان می تواند خیلی خوشایند باشد. بعضی از انواع این محصولات علاوه بر گرمادهی و سرمابخشی، تهویه و مرطوب کننده هوا هم دارند و درواقع یک دستگاه چندکاره به حساب می آیند.

ساندویچ ساز یا اسنک پز Sandwich toasters

خرید وسایل برقی

در بین لوازم برقی آشپزخانه، اسنک پز طرفداران زیادی دارد. امروز نسل جدید اسنک پزها با صفحات جدا شونده بسیار کاربردی تر و بهداشتی تر هستند چون شما می توانید پس از هربار مصرف صفحات آن را جدا کنید و بشویید.

گریل برقی Health grills

لوازم خانگی خارجی

پزشکان توصیه می کنند تا مواد غذایی را گریل کنید. اما اگر میخواهید یک دستگاه گریل کوچک در گوشه آشپزخانه خود داشته باشید، به سراغ این دسته بندی بروید. البته بعضی از اسنک پز ها دارای صفخات گریل مجزا هستند. با خرید یکی از این دستگاه های گریل چندکاره می توانید هم گریل کنید و هم ساندویچ درست کنید.

کتری برقی Kettles

لوازم برقی اصل
در فروشگاه آرگوس می توانید کتری برقی هایی از برندهای متنوع پیدا کنید. فرقی ندارد کتری برقی فیلیپس بخواهید یا کتری برقی بوش! در آرگوس می توانید از بین هفده برند خارجی معتبر، انتخاب کنید.

غذاساز، میکسر، همزن خارجی Food mixers

غذاساز ها می توانند جایگزین همه لوازم خانگی برقی شوند که می خواهید بخرید از آبمیوه گیری کرفته تا چرخ گوشت و میکسر همه را می توانید در یک دستگاه داشته باشید. غذاساز بوش و غذاساز کنوود از جمله بهترین غذاسازهای آرگوس هستند. به علاوه می توانید انواع مخلوط کن ها را در میان همه دسته بندی انتخاب نمایید.

قهوه ساز Coffee machines

در این بخش انواع قهوه ساز و اسئرسو ساز قابل مشاهده است. از قهوه ساز دولنگی گرفته تا قهوه ساز فیلیپس همه در این بخش وجود دارد اگر قصد خرید وسایل برقی دارید و این بار میخواهید قهوه ساز بخرید بهتر است از بین قهوه ساز های ارگوس انتخاب نمایید. در ادامه انواع قهوه سازهای این دسته را برای شما معرفی میکنیم

1- قهوه ساز دانه به فنجان Bean to Cup Coffee:

در این مدل قهوه ساز لازم نیست دانه های قهوه را پیش از استفاده آسیاب کنید. این مدل قهوه سازها خودشان دانه های درسته قهوه را آسیاب می کنند و باعث می شوند دانه های قهوه تازه بمانند.

2- اسپرسوساز حرفه ای Coffee Machine

اگر به دنبال اسئرسوسازهای حرفه ای می گردید باید به سراغ این بخش از سایت آرگوس بروید. در این بخش هم میإتوانید ده ها برند قهوه ساز را ببینید و از بین آنها بهترین را انتخاب کنید.

در این دسته می توانید انواع دیگری از قهوه ساز را ببینید مثلا قهوه ساز فیلتر کاغذی، قهوه ساز قطره ای و اکسسوری های قهوه از جمله انواع ماگ و تجهیزات شستشوی قهوه ساز و درست کردن قهوه.

توستر Toasters

نان تست را از صبحانه انگلیسی حذف نکنید. لذت خوردن نان تست برشته را می توانید با خریدن یک توستر باکیفیت از انگلستان تجربه کنید. در بین توسترهای آرگوس مدل های جالبی به همراه گرم کن برقی وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها می توانید در کنار نان تست حلیم یا لوبیاچیتی صبحانه خود را گرم کنید، نیمرو بپزید یا تخم مرغ آب پز بپزید.

ابزار آرایش مو Hair dryers

خرید وسایل برقی

انتخاب کنید که از بین ابزار آرایش مو کدام یک را می خواهید؟ اگر به دنبال یک سشوار حرفه ای و با کیفیت می گردید خرید سشوار از آرگوس را انتخاب کنید.

البته شما می توانید در بین محصولات زیبایی مو، سشوار چرخشی را انتخاب کنید. سشوار های چرخشی برای افرادی که هرروز سشوار می کشند یا در سشوارکشی خیلی حرفه ای نیستند و یا حتی آرایشگاه هایی که می خواهند با سرعت بیشتری سشوار کنند مناسب است.

اگر موهای مجعدی دارید و دوست دارید با حرفه‌ای ترین اتومو های دنیا موهایان را صاف کنید می‌توانید به سراغ لینک خرید اتومو از آرگوس بروید. در این قسمت می‌توانید محصولاتی از دایسون، رمینگتون و بابلیس بخرید.

مطالب بیشتر

خرید کفش نایک اصل

خرید کفش نایک

اگر شما هم قصد خرید کفش نایک اصل را دارید بهتر است این مقاله را تا انتهابخوانید و از طریق کویرمارکت از وبسایت رسمی نایک خرید کنید

مطالعه کامل >
کفش نایک زنانه

خرید کفش نایک زنانه

برای خرید کفش نایک زنانه لازم نیست به دنبال فروشگاه ها و نمیاندگی ها بگردید فقط کافی است سری به وبسایت رسمی نایک انگلستان بزنید و محصول مورد نظر خود را با کویرمارکت سفارش دهید

مطالعه کامل >
خرید اینترنتی کفش نایک مردانه

خرید کفش نایک مردانه

اگر قصد خرید کفش نایک مردانه از انگلستان را دارید این مقاله و راهنمای کامل کویرمارکت را از دست ندهید . از چگونگی خرید از سایت نایک تا تحویل درب منزل را در اختیار شما قرار دادیم

مطالعه کامل >