You are currently viewing خرید محصولات دایسون

خرید محصولات دایسون

خرید محصولات دایسون از انگلیس

نمایش ویدیو درباره خرید محصولات دایسون

تاریخچه

شرکت دایسون یک شرکت تولید لوازم خانگی و برقی بریتانیایی است که در سال ۱۹۹۳ توسط جیمز دایسون تأسیس شد. دایسون با نوآوری‌های خاص خود در زمینه تولید لوازم خانگی و برقی، اهمیت زیادی پیدا کرده است.
شما با خرید محصولات دایسون از انگلستان به کمک کویرمارکت،  می‌توانید یک محصول بادوام و کاربردی بخرید و کالای اورجینال دریافت کنید.
محصولات دایسون در بیش از ۶۵ کشور دنیا به فروش می‌رسند. یکی از مزیت‌های محصولات این برند، جنس و بدنه محکم و قوی آنهاست. محصولات دایسون از پلی کربنات ABC ساخته می‌شوند یعنی همان ماده ای که در ساخت تجهیزات نظامی استفاده می‌شود. این محصولات مقاوم و کاربردی هستند. دایسون با ترکیب نرم‌افزار و سخت‌افزار، ماشین‌های هوشمندی اولید می‌کند که هرکسی آرزوی داشتن آنها را دارد.

خرید محصولات دایسون از انگلیس

برند دایسون یک کمپانی لوازم خانگی در انگلستان است که محصولات آن در سراسر دنیا به فروش می‌رسد. از امروز مردم ایران هم می‌توانند از طریق کویرمارکت، محصولات دایسون را از انگلستان بخرند.

با اینکه شرکت دایسون در انگلستان تاسیس شده است اما مشتریان زیادی در بین کشورهای آسیایی پیدا کرده تا جایی که دایسون کارخانه‌هایی در مالزی و چین و هند، ساخته است. برند dyson همواره سعی دارد از طریق نوآوری در محصولات و  ساخت محصولات هوشمند، مشتریان بیشتری جذب کند.

محصولات دایسون  در این پنج گروه، تقسیم‌بندی می‌شوند: جاروبرقی دایسون، محصولات آرایش مو دایسون، دستگاه تهویه هوا دایسون ، محصولات روشنایی دایسون، فیجت‌های دایسون تمیزکننده و خنک کننده.

همه محصولات متنوع دایسون را می‌توانید از وبسایت رسمی دایسون انگلستان سفارش دهید و از طریق کویرمارکت، سفارش خود را در ایران تحویل بگیرید. دستگاه‌ تصفیه هوا و خنک کننده دایسون، با از بین بردن آلودگی‌ها هوا را خنک می‌کنند. دستگاه‌ تصفیه هوای دایسون  در این سه گروه تقسیم می‌شوند:۱- دستگاه تصفیه هوای دایسون خنک کننده، تمیزکننده و مرطوب کننده۲- دستگاه تصفیه هوای دایسون تمیزکننده هوا و خنک کننده۳- دستگاه تصفیه هوای دایسون تمیزکننده، خنک کننده و گرم کننده.

 سشوار حرفه ای دایسون سوپرسونیک حرف اول را می‌زند. این سشوار به علاوه سشوار  Airwrap دایسون از بهترین سشوارهای دایسون هستند که شما می‌توانید از طریق کویرمارکت آنها را سفارش دهید. 

محصولات دایسون مو تنوع زیادی دارند، فرکننده مو دایسون، صاف کننده مو دایسون و سشوار های دایسون از جمله محصولات آرایش مو دایسون هستند. سشوارهای دایسون با شکل و ظاهری کاملا مدرن و متفاوت از سشوارهای قدیمی، تولید می‌شوند و طرفداران زیادی دارند

 

بهترین جاروبرقی دایسون از نظر مشتریان، جاروبرقی دایسون V11 است. همچنین کویرمارکت جاروبرقی دایسون V10 هم به شما پیشنهاد می‌کند .

انواع جارو دایسون: جارو شارژی دایسون، جاروبرقی ایستاده دایسون، جاروبرقی لیزری دایسون، جاروبرقی با مکش بسیار قوی دایسون، جاروبرقی بسیار سریع دایسون و جاروبرقی مخصوص حیوانات خانگی دایسون هستند. همه این جارو های دایسون را میذتوانید از طریق کویرمارکت از ایران خریداری کنید.

 

از آنجایی که دایسون نمایندگی در ایران ندارد شما می‌توانید از وبسایت رسمی دایسون در انگلستان و از طریق کویرمارکت، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

برند دایسون کارخانه‌های متفاوتی در کشورهای مختلف دارد اما کیفیت تولید کارخانه اصلی دایسون در انگلستان نسبت به همه کارخانه‌های دیگر بهتر است و شما می‌توانید با خرید از طریق کویرمارکت از تخفیف‌های سایت دایسون هم استفاده کنید.

ویدیو آموزشی نحوه ثبت سفارش محصولات دایسون از انگلیس

نمایش ویدیو درباره دایسون ساخت کجاست؟

محصولات دایسون

محصولات مو

محصولات مو دایسون شامل: فرکننده و بابلیس دایسون، سشوار دایسون، اتوموی دایسون و لوازم جانبی دایسون است. دایسون با تولید محصولات مو ی حرفه ای مشتریان زیادی جذب کرده است.

تهویه مطبوع دایسون

دستگاه‌های تهویه هوای دایسون علاوه بر تهویه هوا و از بین بردن آلودگی‌ها خاصیت خنک کننده یا گرم کننده هم دارند. بعضی از تهویه هواهای دایسون می‌توانند رطوبت هوا را هم بالا ببرند.

دایسون ایران

جارو برقی دایسون

دایسون علاوه بر جارو شارژی، جارو برقی و جاروی ایستاده، نوعی جاروی لیزری تولید کرده است که می‌تواند حتی ریزترین جرم‌ها را از بین ببرد. جاروهای دایسون قدرت مکش بالایی دارند و تقریبا بی صدا هستند.

تجهیرات نور دایسون

محصولات روشنایی دایسون با لامپ‌های پرنور LED تولید می‌شوند. چراغ مطالعه دایسون یک انتخاب عالی برای کسانی است که بیشتر روز را مطالعه می‌کنند یا پشت میز کار خود مشغول کار هستند.

خرید از دیگر برندها از انگلیس

خرید کفش کلارک زنانه

خرید کفش کلارکس

خرید کفش کلارک از انگلیس آن‌هم آخرین مدل‌های2022 فرصتی است که نباید ازدست داد. با خرید کفش کلارک اصل از انگلیس می‌توانید از کد تخفیف کلارک استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر
خرید لوازم آرایشی مک

خرید لوازم آرایشی مک

خرید لوازم آرایشی مک اصل از وبسایت اصلی mac از طریق کویرمارکت ممکن شده است. باخرید لوازم آرایشی مک از انگلستان، از تخفیف‌های 50درصدی برندmac استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر
خرید لوازم آرایس نارس

خرید لوازم آرایشی نارس

خرید لوازم آرایشی نارس اصل و استفاده از تخفیف‌های فصلی و مناسبتی از طریق کویرمارکت ممکن شده‌است. خرید لوازم آرایشی نارس از انگلستان یعنی تضمین اصالت وکیفیت

اطلاعات بیشتر