در این صفحه از همه فروشگاههای آنلاین و فروشگاههای شهری دعوت میشود تا فرم همکاری کویر مارکت را تکمیل کنند.

کویر ماکت همواره به دنبال خلق بازار های جدید میباشد. از این رو خود را برای ایده های و شاخه های فعالیت جدید باز گذاشته است. شما اگر ایده ای دارید یا با مشکل تامین کالا روبرو هستید میتوانید آنرا با ما مطرح کنید.

چرا با کویر ماکت کار کنم؟

سه عامل مهم در بازار ایران، بازاریان و درآمد آنها را دچار چالش شدید می‌کند:

خرید عمده از انگلستان

تهیه مواد اولیه و کالا به صورت منظم

شرایط کنونی بازارهای جهانی و بازار ایران به گونه‌ای است که تهیه کالا و مواد اولیه و یا تأمین جنس برای خرده فروشی‌ها مخصوصاً اجناس خارجی، بسیار سخت و در مواقعی حتی غیر ممکن است.

خرید محصولات پوما از انگلیس

پیدا کردن جنس و کالای اورجینال و اصل

دسترسی نداشتن بازرگانان ایرانی به برندهای معروف و معتبر دنیا و وجود نداشتن قوانین سختگیرانه کپی رایت در منطقه خلیج فارس باعث شده است که تقریباً همه چیز در ایران فیک و تقلبی باشد.

خرید عمده از انگلیس

نوسانات ارز و قیمت نهایی جنس خارجی

قیمت تمام شده برندهای خارجی اورجینال برای بازاریان ایران بسیار بالاست و این بالابودن قیمت، سود بازاریان را به شدت پایین می آورد. درواقع نوسانات بازار امکان پیش بینی سود را از بازرگانان میگیرد.

چگونه بازاریان می‌توانندبا خدمات خرید از انگلستان کویر مارکت، خواب راحتی داشته باشند؟

شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن‌های برندهای معروف روی گوشی خود یا تنها با عضو شدن در خبرنامه آنها از جدیدترین تخفیف‌های برندها به سرعت مطلع شوید و  به محض اینکه آن برندها تخفیف‌های جدید خود را اعلام کردند از آنهاخرید کنید.

با امکاناتی که کویرمارکت در اختیار شما می‌گذارد، شما می‌توانید به مشتریان خود پیشنهاد دهید که محصول مورد نظر خود را از   وب سایت‌های رسمی برندهای معروف دنیا از انگلستان سفارش دهد  و با خرید محصول به قیمت روز، آن را در ایران تحویل بگیرند. 

هیچ سرمایه ای برای شروع کار با کویر مارکت نیاز نیست، زیرا شما از انبار تولید کننده خرید می‌کنید و در این حالت همه بازار انگلستان در دستان شماست تا محصولات اصل و متنوع بازار انگلستان را  به مشتریان خود عرضه کنید.

کویر مارکت به دلیل  امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری حرفه‌ای که در ایران و انگلستان دارد،  قادر است تمام نیاز شما را در تهیه کالا و مواد اولیه، تأمین کند.

اگر شما هم قصد دارید به عنوان نماینده فروش با کویرمارکت همکاری کنید، با ما تماس بگیرید.

شرایط و مقررات کویر مارکت

شرایط کار با کویر مارکت بسیار ساده است:

  •  فرم درخواست همکاری را پر کنید.
  • مقیم ایران باشید و  یک آدرس و کدپستی قابل استعلام به کویرمارکت ارائه دهید.
  •  صاحب یک کسب و کار، مطابق شرایط و ضوابط موجود در قانون تجارت جمهوری اسلامی ایران باشید.
  • توان خرید شرایط حداقل کالا در سال را از کویرمارکت داشته باشید( توسط کارشناس فروش کویرمارکت در هنگام مذاکره اعلام میشود).

فرم درخواست همکاری با کویر مارکت